Η Μαρία και ο Ηλίας, ένα ζευγάρι μελισσοκόμων από το Καπαρέλλι Βοιωτίας, εμπιστεύτηκαν εξ’ολοκλήρου στο γραφείο μας να δώσουμε πνοή στην επιχειρηματική τους δραστηριότητα. Η δημιουργία ενός brand από το μηδέν αποτέλεσε τόσο πρόκληση όσο και τιμή για την ομάδα μας. Έμπνευση μας το premium μέλι που παράγει το ζευγάρι, αποτέλεσμα των καλών πρακτικών μελισσουργίας και των οργανοληπτικών χαρακτηριστικών του.
Για την ονοματοδοσία του προϊόντος συνδέσαμε τη διάσταση της άριστης ποιότητας του με τη μοναδικότητα του ίδιου μελιού. Έτσι γεννήθηκε το The Royal One! Σημειολογικά κουβαλά την κληρονομιά ενός εκλεκτού, “βασιλικού¨ εδέσματος, μαζί με την περήφανα ξεχωριστή επίγευση της Ελληνικής Φύσης.
Ο σχεδιασμός του λογοτύπου αποτελεί τη μινιμαλιστική αποτύπωση μιας σφραγίδας “ποιότητας”. Η μέλισσα φορά την κορώνα της και υπογράφει το προϊόν. Το χρυσοκίτρινο στεφάνι του λογοτύπου “γράφει” πάνω στο μαύρο φόντο. Το brand name αποτυπώνεται με μια δωρικής αισθητικής γραμματοσειρά με τη χρήση αποκλειστικά κεφαλαίων χαρακτήρων σε λευκό.
Η συσκευασία ακολουθεί μια σύγχρονη εικαστική προσέγγιση, λιτή αλλά “φρέσκια”. Ένα sleeve αγκαλιάζει το βάζο με το μέλι και κάνει το προϊόν ευδιάκριτο στο ράφι. Ταυτόχρονα από τα πλάγια της συσκευασίας ο καταναλωτής μπορεί να περιεργαστεί το χρώμα και την ρευστότητα του προϊόντος. Με funky χρωματικό κώδικα peach-πορτοκαλί, φυστικί-πράσινο και μωβ της λεβάντας συμπληρώνεται η ταυτότητα συσκευασίας των τριών ποικιλιών μελιού που παράγονται, το Μέλι Ελάτης, το Μέλι Πεύκου και Άγριων Βοτάνων και το Θυμαρίσιο Μέλι.
Get Social