Project Description

λοκάλ 337

OUR ROLE
– Branding
– Σχεδιασμός λογοτύπου
– Σχεδιασμός καταλόγου
– Σχεδιασμός επαγγελματικών καρτών

Η έννοια της “γειτονιάς” εξακολουθεί να αποτελεί και στις μέρες μας πόλο έλξης των ανθρώπων της και οι επιλογές ψυχαγωγίας που μπορεί να προσφέρει τιμώνται τόσο από τους περίοικους όσο και από τους περαστικούς. Αυτή η απλή και μονοδιάστατη αλήθεια έγινε ο πυρήνας της εικαστικής προσέγγισης του branding για ένα καινούργιο bar-bistro στα Άνω Πατήσια, στο ιστορικό οικιστικό συγκρότημα “Χαρά”* (Πατησίων 337).
Η έμφαση δόθηκε στον εκσυγχρονισμό της έννοιας της γειτονιάς, με μια παιχνιδιάρικη απόδοση που μιλά την καθομιλουμένη αργκό και αγκαλιάζει ηλικιακά μια μεγάλη γκάμα κοινού της περιοχής (και όχι μόνο).
Έτσι γεννήθηκε η ιδέα του “λοκάλ”! Γιατί “λοκάλ” σημαίνει κοντινός, εγγύς, δικός μας. Η τυπογραφία της νέας επωνυμίας με χρήση ελληνικού αλφάβητου ενισχύει την έννοια της εγγύτητας και της προσιτότητας – αυτό είναι το στέκι της γειτονιάς μας!
Συνδυαστικά αποδίδοντας φόρο τιμής στον αρχιτεκτονικό χαρακτήρα του οικιστικού συγκροτήματος και την ιστορία του – μιας και θεωρείται ένα από τα πλέον σύγχρονα οικιστικά συγκροτήματα την εποχή που κατασκευάστηκε (τέλη δεκαετίας του 1950) – αποτυπώθηκε με ελεύθερο γραμμικό σχεδιασμό το συγκρότημα καθαυτό και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ταυτότητας.
Το νέο branding βρήκε εφαρμογή εντός και εκτός του καταστήματος, ενώ η ολοκληρωμένη εταιρική ταυτότητα έδωσε πνοή στα εταιρικά έγγραφα (business cards) και στους καταλόγους.

Idea

Το συγκρότημα “Χαρά” (Πατησίων 337), που καταλαμβάνει ολόκληρο το οικοδομικό τετράγωνο (σχέδιο Ιππ. Παπαηλιόπουλου), ένα από τα πλέον σύγχρονα οικιστικά συγκροτήματα την εποχή που κατασκευάστηκε (τέλη δεκαετίας του 1950).

Business Cards

Menu

Photography by Apollonas Glykas
avlis greek honey packaging
Arpistis fos fanari koufonisia