λοκάλ 337
OUR ROLE
– Branding
– Σχεδιασμός λογοτύπου
– Σχεδιασμός καταλόγου
– Δημιουργία επαγγελματικών καρτών
Η έννοια της “γειτονιάς” εξακολουθεί να αποτελεί και στις μέρες μας πόλο έλξης των ανθρώπων της. Οι επιλογές ψυχαγωγίας που μπορεί να προσφέρει τιμώνται τόσο από τους περίοικους όσο και από τους περαστικούς.
Αυτή η μονοδιάστατη αλήθεια έγινε ο πυρήνας της εικαστικής προσέγγισης του branding για ένα καινούργιο bar-bistro στα Άνω Πατήσια, στο ιστορικό οικιστικό συγκρότημα “Χαρά”* (Πατησίων 337).
Η έμφαση δόθηκε στον εκσυγχρονισμό της έννοιας της γειτονιάς, με παιχνιδιάρικη απόδοση που μιλά την καθομιλουμένη αργκό και αγκαλιάζει ηλικιακά μια μεγάλη γκάμα κοινού.
Έτσι γεννήθηκε η ιδέα του “λοκάλ”! Γιατί “λοκάλ” σημαίνει κοντινός, εγγύς, δικός μας. Η τυπογραφία της νέας επωνυμίας με χρήση ελληνικού αλφάβητου ενισχύει την έννοια της εγγύτητας και της προσιτότητας – αυτό είναι το στέκι της γειτονιάς μας!
Αποδίδοντας φόρο τιμής στον αρχιτεκτονικό χαρακτήρα του συγκροτήματος στο οποίο ανήκει το “λοκάλ” αποτυπώθηκε με ελεύθερο γραμμικό σχεδιασμό το συγκρότημα καθαυτό. Η εικαστική του αποτύπωση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρικής ταυτότητας.
Το νέο branding βρήκε εφαρμογή εντός και εκτός του καταστήματος, ενώ η ολοκληρωμένη εταιρική ταυτότητα έδωσε πνοή στα εταιρικά έγγραφα (business cards) και στους καταλόγους.
* Το οικιστικό συγκρότημα θεωρείται ένα από τα πλέον σύγχρονα οικιστικά συγκροτήματα στα τέλη της δεκαετίας του 1950 που κατασκευάστηκε.
Ιδέα λογοτύπου
Το συγκρότημα “Χαρά” (Πατησίων 337), που καταλαμβάνει ολόκληρο το οικοδομικό τετράγωνο (σχέδιο Ιππ. Παπαηλιόπουλου), ένα από τα πλέον σύγχρονα οικιστικά συγκροτήματα την εποχή που κατασκευάστηκε (τέλη δεκαετίας του 1950).
Get Social